Topservice voor de hoogste normen

De servicevisie van EFAFLEX.

Als wereldmarkt- en technologieleider streven wij naar een voortdurende verdere ontwikkeling van onze kwaliteit en expertise, onze betrouwbaarheid en onze snelheid om aan de eisen van onze klanten te voldoen.

EFAFLEX stelt normen op het gebied van service en ondersteuning in elke fase en op alle niveaus van de samenwerking met onze klanten. Het grote servicebewustzijn en de grote motivatie van al onze medewerkers vormen de basis voor de beste service op de markt.

Veelgestelde vragen / FAQ

Met wie kan ik contact opnemen als er problemen zijn met mijn poort? Open

Neem contact op met de klantenservice die voor jou verantwoordelijk is of bel onze servicehotline op 0800/3323539. Buiten Duitsland ontvang je de benodigde contactgegevens door je land te selecteren.

Met wie kan ik contact opnemen als ik onderhoudswerkzaamheden of een ongevalpreventievoorschrift aan mijn deur wil laten uitvoeren? Open

Neem contact op met de klantenservice die voor jou verantwoordelijk is of bel onze servicehotline op 0800/3323539. Buiten Duitsland ontvangt u de benodigde contactgegevens door uw land te selecteren.

Voert EFAFLEX ook onderhoudswerkzaamheden uit bij poorten van andere fabrikanten? Open

Neen, binnen de aanbevolen onderhoudsovereenkomsten voeren wij de voorgeschreven inspecties enkel van aangedreven EFAFLEX poorten uit.

Producten

Onze premiumpoorten zijn snel en efficiënt, veilig en betrouwbaar. Dankzij onze eigen onderzoeks- en ontwikkelingsactiviteiten zijn wij in staat om voor alle klantbehoeften de passende, perfecte oplossing te vinden – en te bouwen.

Meer weten

Oplossingen

Wij produceren geen standaardproducten, maar ontwikkelen individuele, perfect passende oplossingen voor elke uitdaging – voor alle branches en toepassingsgebieden, voor onze klanten wereldwijd.

Meer weten